هتل سنتی مهر در ساختمان تاریخی و خشتی معروف به زرگر یزدی احداث شده است. این ساختمان در دوره قاجاریه بنا گردیده و در 250 سال پیش در اختیار خانواده ای به نام زرگر یزدی بوده که از تاجران قدیم ایرانی در صنعت طلا و جواهرات محسوب می شده. دومین هتل در ایران می باشد که موفق به کسب گواهینامه کیفیت از موسسه SGS سوئیس شده است. اما آنچه شایان توجه است کسب جایزه افتخار از سوی سازمان جهانی یونسکو در سال 2004 به خاطر حفظ  معماری و اصالت بنا به هنگام بازسازی  می باشد. از اینرو  این هتل به عنوان اولین و تنها هتل ایرانی است که موفق به کسب جایزه افتخار از سوی سازمان جهانی یونسکو شده است.
ساختمان این هتل که اولین هتل سنتی بزرگ در یزد می باشد از دو حیاط شامل حیاط اصلی و نارنجستان،ی ک بادگیر زیبا، تالار بزرگ، سرداب زیبا و فعال، هشتی، پشت بامی دیدنی و مشرف به بافت تاریخی یزد باچشم اندازی بی نظیر و ... تشکیل شده و هم اکنون به ثبت آثار تاریخی ایران رسیده است. هتل مهر با 27 اتاق و در مجموع 68 تخت پذیرای گردشگران می باشد. همچنین حیاط مرکزی آن به عنوان رستوران سنتی مهر با ارائه انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی و با وجود قهوه خانه آمادگی برگزاری مراسم، جشن های عروسی، تولد و همچنین سمینارهای مختلف را دارد.

موقعیت:
هتل سنتی مهر در نزدیکی میدان تاریخی امیر چخماق،خیابان قیام و کنار بزرگترین مراکز خرید شهر یزد از جمله: بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجعلی، بازار شاهزاده فاضل و... قرار دارد. با چند دقیقه قدم زدن می توانید به تمامی این مراکز دسترسی پیدا کنید.

امکانات:

سرویس کامل، یخچال، مینی بار، تلویزیون، سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدرن (اسپلیت)، اینترنت بی سیم،پزشک کشیک در هتل، پارکینگ رو باز با ظرفیت محدود،حمام و سرویس فرنگی داخل اتاق، پوشش کامل بیمه برای گردشگران،صندوق امانات، امکان رزرو بلیط هواپیما و قطار، ارائه خدمات سوارکاری با اسب، برگزاری تورهای یزدگردی،کویر نوردی، آفرودنوردی، تور یکروزه میبد،چک چک، خرانق و بازدید از حیات وحش منطقه با کمک راهنمای محلی.
 

 


 


تماس با ما

موقعیت مکانی:

هتل سنتی مهر در نزدیکی میدان تاریخی امیرچخماق، خیابان قیام و کنار بزرگترین مراکز خرید شهر یزد از جمله بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجعلی، بازار شاهزاده فاضل و... قرار دارد.  با چند دقیقه قدم زدن می توانید به تمامی این مراکز دسترسی پیدا کنید.  


شماره تماس:

تلفن هتل: 03536227400

فکس هتل: 03536227400

تلفن رزرو: 03536303030

فکس رزرو: 03536216542

مشاهده آدرس بر روی نقشه